DENIOS GmbH Magyarországi Közvetlen Kereskedelmi Képviselete
Sarkantyú köz 5.
9021 Győr

Tel.: 06 96 800 147
Fax:  +43 6225-20533-44
E-mail: info@denios.hu
Internet: www.denios.hu

Munkavédelem az irodában

A törvény értelmében minden vállalat köteles megvédeni alkalmazottai egészségét és minimalizálni a munkahelyi balesetek kockázatát. Ez nemcsak a raktárakra és a termelésre, hanem az adminisztrációra is vonatkozik. Mert még az irodai dolgozók is ki vannak téve olyan veszélyeknek, amelyek balesetekhez és egészségkárosodáshoz vezethetnek.

Szeretné tudni, hogy milyen veszélyekre kell feltétlenül odafigyelnie az irodában, és mely termékek segítenek Önt a jogi kötelezettségek teljesítésében? Tekintse meg a "Munkavédelem az irodában" című termékvilágunkat.

Megoldásaink az egészséges munkavégzéshez az irodában

Tippjeink az ergonómiához és a jóléthez az irodában

Az alapkövetelmény: ergonomikus íróasztalok és irodai székek

A hosszú és merev ülésnek számos negatív hatása van az emberi szervezetre. A hátproblémák, a nyak- és vállfájdalmak a nem megfelelően megtervezett irodai munkahelyek és a rossz minőségű irodabútorok legfőbb következményei. Az egészséges irodai munka alapfeltétele tehát az ergonomikus irodai szék. Az irodaszéknek támogatnia kell az aktív, mozgó ülést, és lehetővé kell tennie az optimális üléspozíciót: A lábak kényelmesen a padlón, a hát a háttámlának támaszkodik. Az irodai szék önmagában azonban nem teszi egészségesebbé az irodai munkahelyet - inkább az ülő és álló egységek váltakozása járul hozzá a hát egészségéhez. Az ökölszabály a következő: a munka körülbelül 30 százalékát naponta állva kell végezni. A legjobb, ha ehhez olyan íróasztalt választ, amelynek magassága állítható. Egy másik előny: ha az asztallap magassága pontosan a testmérethez igazítható, a munkavállaló nem vesz fel görcsös testtartást az asztalnál.

Slágertermékek
24 órás szék fekete kárpittal, deréktámasz
6 változat elérhető
353 200,00 Ft Áfa nélkül
Premium munkahelyi szék műbőr, talp, lábtartó gyűrű
11 változat elérhető
213 200,00 Ft Áfa nélkül
ESD munkazsámoly műbőr, alumínium lábcsillag
4 változat elérhető
99 800,00 Ft Áfa nélkül

A megfelelő irodai világítás növeli a jólétet és a munka minőségét

Ha az irodában rossz fényviszonyok uralkodnak, a koncentráció és a teljesítmény gyorsan jelentősen csökken. Az olyan fizikai panaszok, mint a szemégés vagy a fejfájás, nemcsak a jólétet rontják, hanem a munkafolyamatban elkövetett hibák gyakoriságára is negatív hatással vannak. A nappali fény a legkedvezőbb hatással van a jóllétre, de nem mindig áll rendelkezésre megfelelő időben és helyen. Ezért további mesterséges irodai világításra van szükség. Megfelelőek a fényviszonyok? A munkahelyek megfelelő megvilágításáról szóló GYIK-ünkben számos hasznos tippet adunk Önnek.

Az irodai szekrények, gurulós konténerek és irodai polcok struktúrát teremtenek

Tudta, hogy az irodai térbeli viszonyok a pszichére is hatással lehetnek, és pszichológiai problémákat okozhatnak? A rendezetlen munkahely az egyik ilyen zavaró tényező. Ez már régóta bizonyított: Ha rendezett a munkahelye, jobban tud koncentrálni és jobban érzi magát. Ráadásul a fontos dokumentumokat nem kell a káoszban keresgélni. A jó irodai szervezési rendszer nemcsak az egészséget elősegítő struktúrát biztosít, hanem időt is megtakarít a munkafolyamatban. Használja tágas irodai szekrényeinket, anyagtáoló szekrényeinket, gurulós konténereinket és irodai polcainkat irodai anyagainak rendszerezéséhez és tárolásához.

Kézi tehermozgatás: még az irodában is tilos!

Még az irodában is időről időre nehéz terheket kell mozgatni. A dobozok, nagy mennyiségű mappa vagy más terjedelmes tárgyak emelése és cipelése tartósan károsíthatja a hátat. Ezért az irodában is kerülje a kézi tehermozgatást, és használjon megfelelő segédeszközöket a támogatáshoz. Webáruházunkban számos praktikus szállító kocsit talál, amelyek szó szerint megkönnyítik a munkáját.

Biztonsági termékek az iroda számára

Minden vállalat törvényi kötelessége, hogy megvédje alkalmazottai egészségét, és minimalizálja a munkahelyi balesetek kockázatát. Ez nemcsak a raktárakra és a termelésre, hanem az adminisztrációra is vonatkozik. Mert balesetek, veszélyes helyzetek és egészségtelen munkakörülmények az irodában is előfordulhatnak. A munkavédelem szakértőjeként a DENIOS számos kipróbált és bevált terméket kínál Önnek, amelyek hatékonyan segítik irodai alkalmazottai biztonságának és egészségének védelmét.

Szívesen adunk Önnek tanácsot!

Akár telefonon, e-mailben, vagy személyesen a telephelyén - örömmel segítünk és tanácsot adunk Önnek. Lépjen kapcsolatba velünk!

Ingyenes szaktanácsadás 06 96 800 147
Tölt…
i

Az ezen az oldalon található szakmai információkat gondosan, legjobb tudásunk és meggyőződésünk szerint állítottuk össze. A DENIOS GmbH mindazonáltal semmiféle garanciát vagy felelősséget nem vállal, legyen az akár szerződéses, kártérítéses, akár bármilyen más módon, az aktualitás, a teljesség és a helytállóság szempontjából - sem az olvasóval, sem harmadik féllel szemben. Az információ és a tartalom saját vagy harmadik fél céljaira történő felhasználása ezért saját felelősségére történik. A helyi és a jelenleg hatályos jogszabályok betartandóak.

Menü
Bejelentkezés
Az Ön kosaraHozzáadva a kosárhoz
A kosárhoz
Szívesen adunk önnek tanácsot!

Hívjon minket, küldjön e-mailt: info@denios.hu, vagy töltse ki az űrlapot, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Önnek.

H – Cs: 8:00 – 17:00 | P 8:00 – 14:00